VEELGESTELDE VRAGEN
DO YOU TREAT PEOPLE IN ENGLISH AS WELL?
For those among you who don't speak Dutch: don't worry! I am fluent in English, so don't let this hold you back from making an appointment with me. I'm still working on a translation of my website but don't hesitate to contact me if you have any questions concerning the information on this website, I'll be happy to help you out!
WANNEER KAN JE EEN AFSPRAAK MAKEN?
Je kan op donderdag bij praktijk Buikgevoel terecht voor een afspraak van 9u tot 20u.
Maak hier een afspraak op een moment dat voor jou past!
Lukt het voor jou niet op donderdag of wens je een thuisbezoek, dan kan je me nog steeds vrijblijvend contacteren voor meer informatie.
KAN JE JOUW AFSPRAAK ANNULEREN?
Maakte je een afspraak via de online afsprakenplanner? Dan kan je je afspraak eenvoudig zelf verplaatsen of annuleren via de link in de bevestigingsmail.
Boekte je je afspraak op een andere manier? Dan kan je die telefonisch annuleren, je mag hierbij ook een boodschap op mijn antwoordapparaat inspreken.
Gratis annuleren kan tot 24 uur voor je afspraak, wanneer je me later verwittigt, zal 50% van de kostprijs van de consultatie aangerekend worden. Laat je helemaal niets weten? Dan wordt de volledige consultatie in rekening gebracht.
Beschik je over een doktersbriefje of kan je overmacht aantonen? Dan kan je je afspraak ook nog binnen de 24 uur kosteloos afzeggen.
Bellen kan op (+32)498/701.007
WAT MET COVID-19?
Sinds 1 oktober 2021 is het niet langer verplicht om een mondmasker te dragen, wel blijf ik de ruimte geregeld verluchten om het risico op een besmetting zo klein mogelijk te houden. Houd rekening met de volgende zaken:
Kom niet te vroeg naar de afspraak, er is geen wachtruimte. Bel aan op het moment dat je verwacht wordt.
Betaal via overschrijving.
Vertoon je symptomen? Verwittig me tijdig zodat we je afspraak online kunnen laten doorgaan, of annuleer je consultatie en blijf thuis.
Toch nog bezorgd? Dat is niet nodig! De praktijk wordt geregeld verlucht, alle oppervlakken worden voor en na elke cliënt ontsmet en ik houd me zelf strikt aan de voorschriften.
WORDT JE BEZOEK TERUGBETAALD DOOR DE MUTUALITEIT?
Alle informatie over mogelijke terugbetalingen vind je hier.
OP WELKE MANIEREN KAN JE BETALEN?
Betalen doe je bij voorkeur digitaal. Dit kan aan het einde van je afspraak met de bancontact app of Payconiq op je smartphone.
Indien je niet over een bancontact app beschikt, kan je per overschrijving betalen voor je op consultatie komt. Vermeld daarbij steeds jouw naam, achternaam en de datum van je afspraak in de mededeling. Je kan het bedrag overmaken op onderstaand rekeningnummer.
BE80 6511 9574 3477
Als betalen per overschrijving voor jou niet mogelijk is, kan je ook cash betalen. Neem dan steeds gepast geld mee.
BEREIKBAARHEID
Met het openbaar vervoer
Mijn praktijk ligt op 20 minuten wandelen (1600m) van het bus- en treinstation van Leuven. Je kan dus met de bus of trein afstappen aan de halte van het station en te voet naar de praktijk komen.
Kom je liever met de bus? Stap dan af aan halte Leuven Parkpoort.
Met de auto
Betalend parkeren kan in de Frederik Lintsstraat waar de praktijk gevestigd is.
Gratis parkeren kan in de straten van het Nieuw Kwartier (aan de andere kant van de Parkstraat) met een blauwe kaart. Kijk wel altijd even goed wat er op de parkeerborden is aangegeven.